Mail relay

David Tok theo na coolnet.cz
Středa Prosinec 19 09:41:21 CET 2001

On Wed, 19 Dec 2001, Jirka Kosina wrote:

:On Wed, 19 Dec 2001, RiGe wrote:
:
:> Co je potreba nakonfigurovat na mail serveru, ktery bude slouzit jako relay
:> mailu - aby se neztratily a byly doruceny pozdeji (zalozni mail server) v
:> pripade kratkodobeho vypadku mail serveru? Diky.
:
:Soubor, ve kterem jsou definovany domeny pro ktere se prijima posta pro
:relayovani jsou v konfiguracnim souboru urceny direktivou FR-o
:(napriklad v redhati distribuci je to soubor /etc/mail/relay-domains)

Ja jen doplnim, ze tusim od RH71 je to /etc/mail/mailertable a ma format:
.domena.cz      smtp:[IP.IP.IP.IP]

kde IP.IP.IP.IP je IP adresa "hlavniho" mailserveru.

-- david tok