PostgreSQL v.s. MySQL

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Středa Prosinec 19 12:21:06 CET 2001

Víte, co mě mezi prvními myšlenkami napadlo? Že zastánci jedné databáze
mávají argumenty proti druhé. Zatímco druhá databáze se místo zbytečných
řečí prostě vyvíjí, zlepšuje a jde nahoru, aniž by to zastánci první vůbec
postřehli. A jak to je s Postgres? Je stále stejná, nebo jde nahoru? Ono to
vypadá jako flamewar, ale prostě Vaše informace o MySQL jsou nejspíše hodně
starého data.

Dle mého by prostě informace o MySQL měl podávat někdo, kdo jí alespoň občas
používá, a ne ten, kdo má jen marketinkové informace z páté ruky. Já také
nepodávám informace o Postrgres, protože bych mohl o něm pouze lhát a
vymýšlet si. Sorry.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác