jak dat dohromady pppd a resolv.conf

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Prosinec 19 13:20:54 CET 2001

On 19/12/2001, hanc wrote:

> nevite nekdo, jak je mozne nastavit ppp demona ci skripty, aby pri
> startu pppd bylo do /etc/resolv.conf zapsane vsechno potrebne a po
> ukonceni pppd se tam vratily ty samy hodnoty ?
>
> mam prolinkovany /etc/resolv.conf a /etc/ppp/resolv.conf a pri
> spusteni pppd se mi /etc.resolv.conf prepise, ale uz nevrati puvodni
> obsah. Klidne bych na to napsal skriptik, ale nevim, kde a jak do
> spustit.

Po pripojeni se spousti skript /etc/ppp/ip-up.local a pri ukonceni
/etc/ppp/ip-down.local, jejich argumenty jsou popsane v manualove
strance pppd. Zbytek uz jiste zvladnete :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka