VPN howto

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Prosinec 19 15:15:01 CET 2001

Zdenek Kaminski napsal:
:
: No, vadilo mi, ze kdyz se fyzicky rozpadlo spojeni, tak ten tunel chcipl
: (jiste, je to pres TCP, ze jo...) a mit tam neco, co porad kontroluje, ze
: to chciplo a pokouset se porat neco navazovat, to se mi kdysi
: nechtelo psat ci nad tim premyslet. Ale byl jsem spise liny se tim zabyvat
: a tehda jsem hlavne sahl po CIPE.

    Aha, ja jsem cekal problemy hlavne s tloustkou pasma.

    Mne se to tady ppp+ssh po rozpadu spojeni znovu nahodi, nepsal jsem tam
vubec nic specialniho. Nevim, kolik moc muzu prozrazovat, ale pokud si
prectete navod k pppd, tak to je prace na cca odpoledne.

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >