Tisk na USB tiskarnu (HP DeskJet)

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Prosinec 19 15:22:52 CET 2001

"Martin Bodlak" <bodlak na email.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3C2081A4.000001.21523 na file1...

> No a mam obavy z tisku pres USB. Nejsem zadny linuxovy guru,
> takze nemam predstavu, jestli to pujde a jestli to pujde lehce...
> Nerad bych musel prekladat jadra a delat podobne vjecy.

Pojde to, ale mozno nie uplne lahko. S Mandrake a USB
tlacou som sa pekne spalil - vid archiv.

> Mam RedHat 7.2, jedu jenom pres RPM, nic neprekladam sam.
> Muzete mi naznacit, jestli tam ta podpora je (pro USB),

RH 7.2 ma podporu pre USB tlaciarne (zrejme s vlastnymi patchmi)
a USB HP-cka spozna, ale neobsahuje driver - vraj z licencnych
dovodov. Je to nejake divne, lebo HP tvrdi, ze v RH 7.2 je,
ale taky uz je zivot...

Na http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=16846
si skuste stiahnut 0.97 RPM-ko pre rh7 - staci hpijs, ghostscript
je uz upraveny. Verzia 1.0 ako rpm zatial nie je; keby 0.97
na 7.2 nesla (akoze zrejme nepojde, podla release notes
bola podpora 845 a 920 pridana az v 1.0), mozem Vam poslat
RPM-ko, ja som si ho prekladal sam. Chodi to zatial spolahlivo.

> Takze: RedHat 7.2, tisk pres USB, podpora pro HP DeskJet 845C/920C.

Konkretne tieto dve nepoznam, ale mam multifunkcny HP PSC 750
a s tlacou na RH problemy nemam.

Vid tiez http://hpinkjet.sourceforge.net/

> (Ona ta 920C ma i paralel... Ale zase je drazsi.)

Neuvazujete v buducnosti nad tlacou fotiek? 920C ma PhotoREt 3,
845 len PhotoREt II - to je dost znacny rozdiel (1200x2400 dpi
oproti 600x1200). Na tlaciarni sa prilis setrit neoplati.

Zdravi
--
                                                          Stano