Trollovia vs. trpaslici

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Prosinec 19 16:41:48 CET 2001

On Wed, Dec 19, 2001 at 10:11:56AM +0000, uhlar na fantomas.sk wrote:
> David Jez <dave.jez na seznam.cz> wrote:
> ->> A Cejka klasicky BSD troll.
> ->  No tak! Poprve to uz ani neni vtipne, a konstruktivni take ne.
>
> ->> Na flamy nema cenu reagovat.
> ->>
> ->> M. Zidek
> -> PS: Co mas proti BSD a proti Trollum? Treba ti v zahradkach jsou roztomili... ;)
>
> Trollovia v zahradkach? U nas sa davaju do zahradiek trpaslici...
  Treba v Norsku maji hezke Trolly. A dokonce jsem je snad zahledl i nekde
v republice, tezko ale tedka rici kde :-(
  Nevim co se dava u vas do zahradek, ale ja bych si tam dal jedine Trolla.
Z trpajzliku me rychle sleza barva :-(
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz