VPN howto

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Středa Prosinec 19 17:08:20 CET 2001

On Wed, 19 Dec 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Kdyz uz jste to nakousl, single-DES FreeSWAN proti Win2K jste nahodou
> nezkousel?

No, nezkousel. Je mi to trapne, ale me pouzivani Win skoncilo ve chvili,
kdy vysly spravne ovladace pro mou zvukovku. Coz bylo cca pred 4mi
lety. Do te doby jsem musel W95 pouzivat naslednovne:

Nabootovat do W95, ktere ji (rozumejte zvukovku) spravne nainicializovaly,
pak jsem loadlinem nabootoval do linuxu (tedy neproblehla inicializace
sbernic biosem ci co) a pak jsem mohl vesele hrat dooma a treba i zaroven
pracovat.

A pak uz po mne nikdo nechtel, abych s nimi pracoval.

Ale kaji se. Myslim, ze neni na skodu neco zkouset na MS produktech a
trochu je poznat.

> PS: Ne ze by Yenya nebyl reference, ale je to jen clovek...;-)

No, ne ze bych to parkrat nezjistil...

Zase na druhou stranu, mel jsem moznost shlednout .bash_history od chvile,
kdy Yenya zkompiloval nove jadro a rozjizdel prave IPsec a jeste nejake
kravinky na jednom zakaznickem serveru... Vcelku radost pohledet.

No, konec medu kolem pusy, ze Yenyo...

--zk

     "Nadavani Vam nepomuze,  dejte se na jogu."