Pripojeni firmy k internetu

Kučera Petr Petr.Kucera na autocont.cz
Středa Prosinec 19 20:26:57 CET 2001

Zdravim,

bohuzel zakaznik dostal ISDN modem v nejake akci od Telecomu,tak to
chce vyuzit.

Vsem moc dekuji za navrhy a pustim se do prace,stroj na kterem to
pobezi jiz mam,takze mi nic nebrani zacit ladit a testovat,na nekoho
se mozna obratim primo ...
Dost se mi zamlouva myslenka pripojeni k netu z PHP skriptu,dobrej
napad,nevim jestli Squid umi i vytocit linku.Stahovani a posilani
bych asi resil z cronu kazdy dve hodiny,nevim jestli uzivatel z MS
Outlooku muze poslat postu aby se zaroven vytocilo spojeni,ale to
jsou drobnosti.Jinak na tom servru bude bezet intranet,kde web je
hotovy je to postavene na Apache+PHP+MySQL,dale Samba,Fax Server (asi
Hylafax)a lokalni FTP (Pure FTPD).Takze me ceka hodne uceni a hodne
prace ale chci se to naucit a zacit delat spise Linux nez M$.

Zatim se mejte krasne a dik !!!!

Petr Kucera
AutoCont CB

Petr Kučera
AutoCont CZ a.s., pobocka Ceske Budejovice
Branisovska 2, 370 05 Ceske Budejovice
e-mail : petr.kucera na autocont.cz
telefon : 038/5346606
fax : 038/5346083