Jakou grafickou kartu s TV vystupem ?

Čtvrtek Prosinec 20 10:02:55 CET 2001

On Wed, Dec 19, 2001 at 11:53:30AM +0000, Zdenek Kabelac wrote:
caf

> [...]
(sory ze odpovedam az na odpoved ale som v konfere len par dni a orig post
nemam v mejlboxe)

ATIcky maju "vyvojovu" podporu tvout v devel branchi gatosu (gatos.sf.net),
otestovane su mach64, r128 aj radeon. Normalna podpora par tyzdnov/mesiacov
potrva lebo nemam cas.

Ked sa ti to podari skompilovat, jednoducho pichni ten svideo kabel do dzury a
dalej je to automatika.

> Dalsi zadrhel je, ze televizni vystup na druhe hlave je se
> zapnutou Macrovision ochranou - ci-li to zpusobuje zasadni
> problemy pokud mate druhou hlavu napojenou pres video a nikoliv
> primo do televize - nicmene predpokladam, ze to vyresi jeden
> perlovy skript - samozrejme nebudu mit vubec nejmensi tuseni
> odkud se takova vec vzala a kdo ji vytvoril :)  ale rekl bych
> ze se nekdy po novem roce obejevi na strankach avifile :)
dufam ze sa potom mrknes na ten judder :-) A prestan mi furt hovorit, ze to
chcem riesit zle, ked sa vysielaju filmy televiznymi stanicami, tak to robia
presne tak ako hovorim (pustia to rychlejsie), ziadna divna interpolacia
frejmov.

> kabi
Bye,

     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.