DVD na DivX?

Čtvrtek Prosinec 20 10:38:25 CET 2001

On Thu, Dec 20, 2001 at 10:11:57AM +0100, Ing. Marian Belicka wrote:
> Skusal niekto program alebo programy na prevod filmu DVD do DivX? Poradte mi
> prosim nejake ktore funguju aj v Mandrake 8.1. Nemusi byt grafika, staci ak
> bude spolahlivo fungovat. Tiez by bodol co najpodrobnejsi popis ako co kde a
> kedy spustit, nastavit...
> Za vsetky podnety vopred dakujem...
transcode funguje nadherne, odporucam robit 2-pass divx4. Na stranke ma
example, keby ti nefungovalo nahodou, napis co konkretne nejde. Otestovane to
mam na RH 7.1 a 7.2.

Nainstaluj najprv divx codecy z www.divx.com, potom cvs avifile a az potom
transcode.

Yo a ked chces grabovat css "kryptovane" dvdcka tak stiahni aj libdvdcss alebo
rovno cely vlc (www.videolan.org).

Ku stastiu mi chyba jedine podpora VBR MP3 a titulkov priamo z DVDcka (z
textovych fajlov uz zevraj vie).

> Ing. Marian Belicka			jairik na pobox.sk
Bye,

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity