Jakou grafickou kartu s TV vystupem ?

Čtvrtek Prosinec 20 12:40:07 CET 2001

On Thu, Dec 20, 2001 at 12:08:34PM +0100, Jiri Drasnar wrote:
> Mohu pozadat o presne oznaceni teto karty?
Tipujem ze sa pytas na ATI, potom fsecky ktore maju svideo vystup, napr ATI
AIW 128, tu mam ja. Otestovane su tv enkodery aj impacttv (starsie) aj ragepro
(novsie) na vsetkych cipoch (mach64, r128 a radeon). Su pozitivne reporty aj z
notebookov.

> Pujde vystup na TV 100% i z ixek?
Jo mam to tak asi od 26ho augusta. Mam to aj odfotit aby si mi veril? Resp. s
vesa alebo vesafb to islo uz davno predtym, len neakcelerovane.

> Je k jejimu rozchozeni potreba pouzit nejake specialni postupy?
jo. musis skompilovat drajver ati.2 z devel brancha gatosu a na to potrebujes
cvs xf86. Uhladeny kod a binarky budu ked budem (alebo dakto iny) mat viac
casu.

Zapnutie je automaticke, drajver zdetekuje, ci je tam strceny svideo kabel, ak
hej tak aktivuje tvout a modifikuje modeline (teda v XF86Config netreba menit
nic). Momentalne su podporovane zhruba od 320x200 do 800x600, niektore karty
zvladaju aj 1024x768 (maximalna resolution tvout je hardwarovo limitovana).
Hlbky 8, 15 a 16. 24 zatial blbne. Funguje vsetko ako na monitore (DGA, Xv,
DRI), hned prvy program, ktory som spustil, ked som to rozchodil, bol q3 :-)

> 	Dik za rady
np

> 	JD, puvodni tazatel (:-)
aha