re.:problem s bezpecnosti?

Petr Dadak dadak na gvid.cz
Čtvrtek Prosinec 20 14:36:59 CET 2001

Pokud mne pamet neklame byl problem s VM az do 2.2.18(jen tak naokraj)
Takze doporucuju 2.2.20 nebo rovnou 2.4 radu

> no, predne bych upgradoval nan 2.2.20, ktery nema lokalne
> exploitnutelny ptrace problem.
>
> Zvetsit swap muzete pridanim dalsiho disku/oddilu a
> prectenim 'man mkswap' a 'man swapon'
Petr Dadák                          Admin of eniac.gvid.cz
E-mail: dadak na gvid.cz
        xdadak1 na fi.muni.cz          High school Brno Videnska 47
http://www.gvid.cz/dadak/           http://www.gvid.cz/