rozsireni fs bez ztraty dat

Čtvrtek Prosinec 20 17:36:30 CET 2001

On Thu, Dec 20, 2001 at 05:08:58PM +0100, Petr Cerny wrote:
> Asi jsem nabyl mylneho dojmu, ze kdyz ext3 vyuziva journal ma i moznost
> zvetseni, pripadne zmenseni fs bez nutnosti preformatovat cely disk. Protoze
> bych teto vlastnosti rad vyuzil poradte mi nekdo jaky jiny typ fs zvolit.
> pouzivam RH 7.1 a 7.2.
ext2resize. otestovane s jadrom 2.4.16 + lvm, resizoval som v priebehu 1 dna z
75 na 130, potom 185 a nakoniec 255 (ano gigabajtov). Bez problemov.
ext2resize zevraj ide aj s ext3, ale ext3 a lvm sa zevraj radi nemaju tak som
to nechal na ext2.

Jo a tiez RH 7.2.

Treba na to odmountovat disk, aj ked myslim ze remountovat readonly bude
stacit.

> dik
>
> Petr Cerny
Bye,

 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."