barvy v Muttu...

Milan Zidek milanz na worldmail.cz
Čtvrtek Prosinec 20 19:06:45 CET 2001

In article <20011214221546.A25814 na petricek.cz>, "Miroslav Petricek"
<mirek na petricek.cz> wrote:

> Zkusil bych prekompilovat mutta proti novym ncurses (ncurses-devel),
> terba to pomuze.
Zkusil jsem podle pokynu v readme u mutta

ncurses (.-configure --with-curses)
slang (./configure --with-slang)

(mutt-1.2.5, ncurses-devel 5.2-2)

konfigurace i instalace probehla vzdy do konce u obou pripadech

vysledek beze zmeny - furt ta bl.. cerno-bila. Uz mam pocit, ze existue
deux at machina (latinik by se asi obratil v hrobe...)

Milanz