Linux bez HDD (ne tak uplne)

Pavel Machek pavel na suse.cz
Čtvrtek Prosinec 20 21:18:50 CET 2001

Ahoj!

> je-li to mp3 prehravac, tak na co hdd?
> root on NFS, mp3 on nfs, hodne pameti, vlastni mpg123 s velkym internim bufferem.
>
> specifikum pro kolej 17.lisotpadu:
> pod dverma do predsine Coax kabel v pohode projde,
> tzn. nFS server do vedlejsi mistnosti a je mozno usinat za zvuku magicke fletny rusen jen vetrakem na zdroji.

...a kdyz se pod dverma protahne "prodluzovaci kabel na sluchatka" na
jehoz konci jsou bednicky, neni potreba ani poslouchat ten vetrak na
zdroji.

...a kdyz se protahne _druhej_ kabel pro dalkovy ovladani... to je
teprv parada!
								Pavel
--
"I do not steal MS software. It is not worth it."
                                -- Pavel Kankovsky