rozsireni fs bez ztraty dat

Čtvrtek Prosinec 20 23:52:53 CET 2001

On Thu, Dec 20, 2001 at 10:53:34PM +0100, Milan Kerslager wrote:
> Provozuji LVM a ext3 bez nejmensich problemu. Ext3 pouziva pro souborove
> operace ext2, pridava jen zurnalovani.
No ja som sa pytal developerov z RedHatu a bolo mi povedane ze to
neodporucaju, tak som neskusal.

V kazdom pripade s ext2 to funguje nadherne. Ten 255GB array, co som spominal,
som tvoril/resizoval pred 2ma tyzdnami a este som nerestartoval, jednoducho to
bezi a ja si presuvam data hore dole. Ten pocitac je neustale zatazeny, ked
poviem ze sa vola "movieserver" a ze mame na LAN-e vyse 500 ludi tak k tomu
snad nemusim nic dodavat.

Bye,

                        Don't drink and su.