Fetchmail stahuje ten isty mail stale, kym ho nezmazem na serveri

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Prosinec 21 09:33:24 CET 2001

On Thu, Dec 20, 2001 at 03:49:35PM +0100, Juraj wrote:
> Lenze ja si potrebujem spravy stiahnut a pozriet v robote,
> zaroven potrebujem aby ostali na serveri a ked sa doma pripojim dialupom
> tiez si potrebujem stiahnut maily ktoe som este doma nestiahol.
> Cize v robote som stiahol maily a volba --keep ich nechala na servri, ale
> zaroven
> uz stare nestahoval len nove, ktore este nemal stiahnute.
> Doma som si tiez stiahol maily a po 5 dnoch ich vymazal OE.
> Lenze teraz v robote kedykolvek dam stiahnut maily tak ich bez vynimky
> stiahne vsetky
> aj tie ktore som uz 2-3-4 .... stahoval.
> [...]

Používám primitivní řešení: Mám druhý mailbox, do kterého
forwarduji zprávy z prvního. Doma vybírám první, venku druhý.
Druhý se mi zároveň stará o selekci zpráv na mobil.
Jednoduché a spolehlivé.

Pak je tu ještě IMAP, v tomto případě stačí jedna schránka.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz