Problem s dd

David Tok theo na coolnet.cz
Sobota Prosinec 22 16:39:28 CET 2001

On Sat, 22 Dec 2001, Ales Vizdal wrote:

:Zdravim,
:
: pro kopii CD 1:1 pouzivam dd if=odkud of=kam, posledni dobou
:se mi velmi casto stava, ze dd skonci s chybou vstupu/vystupu
:v syslogu je Drive Seek Complete Error, nejprve jsem myslel,
:ze je CD nebo mechanika vadne, ale pod win vse zkopirovat jde,
:cd jsou vetsinou palena v cdrecordu -v -dev x,x,x -speed x
:-data x.iso, dd je verze 4.1 na Mandrake 8.1.
:
:	Dik za radu
:			ales
:
:PS. Mechanika je NEC 40x a vypalovacka HP 9150 (obe na IDE).
:Chyba s dd se projevuje u obou.

A vysledny image jde namoutovat / po vypaleni je to v pohode?
Ta hlaska zrejme znamena, ze chcete cist za koncem souboru, takze pokud to
ctete primo ze zarizeni, tak je to v podstate ohlaseni, ze cteni je na
konci. Napr CD je dlouhe 630M a vy chcete kopirovat 650M => po precteni
630M dal cist nemuze a ohlasi chybu.

-- david tok