co po mne ten NIC chce ?

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Sobota Prosinec 22 18:45:19 CET 2001

On Sat, 22 Dec 2001, Martin `MJ' Mares wrote:

> Mimochodem, ve kterem? Ja si naopak myslim (viz nekolik threadu
> v teto konferenci na prislusne tema), ze skodlivost transferu
> je naprosto nepodlozeny mytus.

Podle strategie zakaz vse co nepotrebujes jsou jiste spatne. Otazka je
totiz k cemu jsou v dnesni dobe dobre a podle me k nicemu.

Navic pri vhodne volenych hostnamech dokazi poskytnout uzasne informace o
topologii site a o tom na ktery pocitac zamerit utok. (napr. z nich jde
zjistit, tak jsou serazeny firewally (ktere stroje jsou pred prvnim
firewallem,  ktere stroje jsou v DMZ a podobne.))

zdravim
dan