StarOffice 5.2 a ceske znaky

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Prosinec 22 20:52:19 CET 2001

David Nebesky wrote:

> Musite opravdu pouzivat verzi 5.2? Ve berzi 6.0 zadne problemy s tiskem
> ceskych znaku nejsou...
>
> 	David Nebesky

Ve verzi 6.0 Beta je oskliva "chybka", ktera spociva v "ignorovani"
klavesy pro hacek/carku. Tudiz nenapisete velke pismeno s hackem nebo
carkou. Zatim nevim, zda je na vine SO 6.0 beta nebo RH 7.2.

K puvodnimu dotazu, nepouzivate nahodou RH 7.2? Pokud ano, zkuste
upgrade na balicek foomatic. Byla tam chyba. Mne se sice projevovala
jinak (mrznul vystup na tiskarnu), ale muze to souviset.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz