Tisk SO 6.0 - bylo Re: StarOffice 5.2 a ceske znaky

David Nebesky david na musicabona.com
Neděle Prosinec 23 15:54:46 CET 2001

On Sun 23. December 2001 14:44, you wrote:

> Vazne? me to tisklo hackovane znaky nejak silneji (dalo by se rici
> tucne). Fakt nevim co stim. Myslim, ze to delalo, i kdyz jsem to vytiskl
> napred do ps-ka a pak poslal na tiskanu (Epson LQ 570+). GS veze 6.51.
> print server je CUPS. Nevim cim to je, ale delalo to u vsech pisem co jsem
> zkousel. Jestli to tobe nedelalo, tak to bude asi ovladacem tikarny, ale
> to se mi nezda.

Skutecne s tim nemam absolutne zadny problem. Konfigurace: StarOffice 6.0b,
RH 7.2US, GS 6.51, tiskarna HP 4p, ovladač original z RedHatu. Dela to i u
nove vytvorenych dokumentu nebo jen u dokumentu vytvorenych v necem jinem?

	David Nebesky