automount

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Pondělí Prosinec 24 14:57:52 CET 2001

1. Automaticky mountované složky se objeví až po přimontování (přepnutí
do "jakoby" neexistující složky). Pokud by vám takový způsob nevyhovoval,
stačí pověsit automount například na složku /misc/.auto a poté udělat
symlinky například "ln -s .auto/cosi /misc/cosi".

2. FTP lze automountem připojovat jedině v případě, že do jádra doplníte
souborový systém "ftpfs" (viz http://ftpfs.sourceforge.net/ ).

Slávek.