CBQ pomoci TC - mam to spravne? + par otazek

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Neděle Prosinec 23 15:54:22 CET 2001

Obávám se, že budete potřebovat pro každou regulovanou IP adresu vlastní
třídu. Nejdříve jsou totiž pakety pomocí filtrů rozděleny do tříd a poté
řešeny třídy jako takové. Zařadíte-li tedy všechny pakety do jediné
třídy, pak tato třída bude moci vždy využívat celé šířky linky, ale
kýženého vyvážení nedocílíte.

Slávek.