Cim cist soubory rtf?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Prosinec 25 03:59:56 CET 2001

On Sun, Dec 23, 2001 at 04:16:32PM +0100, Slavek Banko wrote:
> Nedávno byl zajímavý odkaz na Rootovi - něco jako "unrtf" (nemohu nyní
> odkázat přesně, neboť jsem momentálně offline). Sám jsem jej zatím
> nezkoušel...

root nema spatne clanky, nicmene ten clanek byl na http://penguin.cz pod
adresou http://www.penguin.cz/novinky-view.php3?id=375
tak to bylo trochu self propagace a ted jeste k tematu:

chapu to tedy tak, ze nechcete konverzni utilitu, ale program, ktery s
rtf nativne pracuje, don't you?

tak to bych pro vas doporucil TED http://www.nllgg.nl/Ted/ (anebo mozna
kword? nevim zda umi rtf...)

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487