X 4.1.0 prestane fungovat klavesnica a mys

benco benco na acid.sk
Úterý Prosinec 25 10:56:34 CET 2001

zdravim

On Mon, Dec 24, 2001 at 01:10:53AM +0100, Martin Kudlvasr wrote:
> [...]
> skutecne nerad.
> Problemy se objevily po tom, co jsem se pokousel rozchodit kolecko
>  (Logitech S48). Nevim, v cem byl problem, ale po zmene device
> mysi  v XF86Config na /dev/gpmdata (drive bylo /dev/psaux) se nic
> dalsiho neobjevilo (asi tyden). Asi se gpm a X praly o device a
> pritom zavarily i druhy ps/2 port (stavalo se to zejmena pri
> startech X a pri prepinani do X z konzole). Nevim.
> Ac moje zkusenost nesedi presne na Vas popis problemu, prijde mi
> dostatecne podobna. Snad to nekomu k necemu bude. Treba Vam.

benco     1481  0.0  0.0     0    0 ?        Z    Dec19   0:00 [imwheel <defunct>]
benco     1496  0.0  0.0     0    0 ?        Z    Dec19   0:00 [Xsession <defunct>]

takto nejak to vyzera u mna, xsession skape hned po starte iksov, ale
normalne vsetko funguje - niekedy hodinu, niekedy tyzden, potom to
skonci stuhnutou klavesnicou a mysou, takze jedina moznost,ako to
ozivit je prihlasit sa na tu masinu po sieti a restartnut iksy..
obraz vacsinou zmizne a ostane len siva obrazovka..
stava sa to, odkedy som upgradol na mandrake8.1..a devfs nepouzivam:)

[benco]  benco na acid.sk  #sklug on IRCNet  http://www.acid.sk/pubkey.asc