Kernel headers (Was Re: Kompilace jadra)

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 25 12:52:13 CET 2001

Radek Zajic wrote:

> Myslim, ze se maji zdrojaky rozbalovat nekam do home adresare usera...

> ze

> header

> byvalo

V podstate si zdrojaky jadra (z tarball) muzete rozbalit, kam chcete.

Pokud dobre rozumim vyse uvedenemu odstavci (Do NOT use the
/usr/src/linux area!), pak toto varovani ma nejakou souvislost s kernel
headers, ktera mi ovsem neni prilis jasna. Kazdopadne, ja zdrojaky
rozbaluji do /diskhda2/linux24 ("vybaleny tarball" si tam samozrejme
jeste udela jeste podadresar linux) a je to. Mam ted samozrejme na mysli
radu 2.4.x. Az na 2.4.14 (ktery jaksi prelozit nesel), jsem prelozil
vsechny kernely.

BTW: muzete nekdo vysvetlit to varovani na kernel headers?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz