scp

Úterý Prosinec 25 16:38:40 CET 2001

On Mon, 24 Dec 2001, Pavel Ruzicka wrote:

> Zjistil jsem take, ze fish je vestaven i v MC. Popis je v MANu.
> Musi se v MC dat na radku napr. toto: "cd /#sh:stroj.domena.cz".
> On se mne zepta na passphrase, ale uz se tam neda nic napsat. Leda
> mu zavrit okno, ci ho killnout.

Pavel Machek (?) mi jednou vysvetloval, ze problem spociva v tom, ze
neni potrebna infrastruktura k transportu hesla/passphrase, takze
to proste nefunguje. Pravdepodobne mate podobne postizenou verzi (pokud
tedy existuji verze nepostizene).

Jednoduche reseni spociva v tom, ze vyuzijete nejakou z siroke nabidky
moznosti, jak se pomoci SSH pripojovat, aniz by bylo nutno porad dokola
neco zadavat.