OT petice za svobodu projevu

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Prosinec 26 03:15:00 CET 2001

Vazeny pane,
ohrazeni proti spojovani open source softwaru s hnutimi smerujicimi k
potlaceni prav a svobod, zde narodni a socialni unie, se mi nezda vunec
offtopic.
Zamyslete se prosim.

Domnivam se totiz, ze v dobe, kdy se mnozi z nas snazi prokazat
duveryhodnost open source software a prosadit jeho pouzivani v sirsi
mire vcetne pouziti ve statni sprave, je velmi kontraproduktivni
spojovat toto s teroristickymi aktivitami ci jejich schvalovanim.

Pokud admin teto konference uzna za vhodne tuto debatu ukoncit, podridim
se.

Chaloupka

--

S pozdravem