X 4.1.0 prestane fungovat klavesnica a mys

Středa Prosinec 26 09:02:41 CET 2001

On Fri, Dec 21, 2001 at 11:05:20PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> Pravdepodobne natvrdo lehne X server, pricemz asi nezvladne vratit zpatky
> textovy mod, takze na obrazovce zustane ztuhly obraz toho, jak to vypadalo
> v okamziku padu.
>
> Zacal bych tim, ze vystup X serveru budu nekam ukladat. Pak bych zkousel
> na nej povesit nejaky ladici nastroj (strace, ltrace, gdb).

Vzdal som to (zatial). Potrebujem dokoncit nejake projekty tak som si
naistaloval 3.3.6, tie zas pre istotu zle z inicializuju LCD. Na pravom
boku zostane pas o povedzme 15-tich bodoch (nepocital som ich). Urcite
su tieto body pouzite, pretoze ked pripojim externy monitor tak je na
nom zobrazeny kompletny obraz. Prisiel som na to, ze LCD sa da
zinicializovat pomocou xvidtune (staci dat apply, bez akejkolvek zmeny).

Velmi sa necudujem, ze mi to dobre nefunguje s X 3.3.6, pretoze po
precitani changes som sa dozvedel, ze bola odstranena podpora ATI Rage
Mobility AGP, co je zrovna moja karta.

* patch #051: removed patch for ATI Rage Mobility support; it's far
  too much work to resync with the changes above.  If you have a Rage
  Mobility, please use the xserver-xfree86 package.  (If somebody wants
  to resync this huge patch, mail me and I'll send it to you.)

Mam smolu, ze mi to s xserver-xfree86 (aka 4.1.0) pada.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...