Mandrake 8.1 a zvuk

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Středa Prosinec 26 14:51:14 CET 2001

Ahoj,
mam problemy s nastavenim zvukove karty. Pri nastavovani pomoci nastroje
sndconfig je vse ok, ale pri pokusu o prehravani zvukoveho testu to zahlasi
neco ze doslo chybe pri otevirani zarizeni /dev/audio. Tak sem se koknul do
/dev/ a tam nic takoveho nebylo. Soubor audio je zahrabany az pod
/dev/sound/. Tak sem udelal link /dev/audio -> /dev/sound/audio a
nastavovani probehlo ok. Problem je v tom, ze po rebootu uz tam ten link
zase neni a zvuk pochopitelne zase nejde. Nevi nekdo proc je to tak a co
bych s tim mel eventuelne provest. Mam nainstalovan Mandrake 8.1 bez zadnych
dalsich uprav a zvukovka je jakasi integrovana na desce. V RH to bylo bez
problemu.

--
Karel Vyskočil
Student FEL ZCU