Tisk SO 6.0 - bylo Re: StarOffice 5.2 a ceske znaky

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Středa Prosinec 26 15:59:07 CET 2001

On Sun, 23 Dec 2001 14:44:35 +0100, "Josef Stengl"
<cedrik na students.zcu.cz> wrote:

> Vazne? me to tisklo hackovane znaky nejak silneji (dalo by se rici
> tucne). Fakt nevim co stim. Myslim, ze to delalo, i kdyz jsem to vytiskl
> napred do ps-ka a pak poslal na tiskanu (Epson LQ 570+). GS veze 6.51.
> print server je CUPS. Nevim cim to je, ale delalo to u vsech pisem co
> jsem zkousel. Jestli to tobe nedelalo, tak to bude asi ovladacem
> tikarny, ale to se mi nezda.
Neco podobne muzu potvrdit: pripadalo mi to nejake "divne" - pisma tisku
ve "spickove" kvalite, kterou jsem u linuxu do te doby nepoznal :) Jenze
některa pismen s diakritikou tucne - eventuelne velka pismena jako mala.
Tak jsem se díval do nastavení tiskáren a poohlizel se po volbe "Font
replacement" A bylo to tam:

nastaveni tiskaren: spadmin -> Properities... a tam se nahrazovaly pisma
obrazovkova pismem tiskarny (hp-officejet g55). Proto ta kvalita :-O Jenze
proc to nektere znaky tisklo tucne netusim (ze by neco s kodovanim?).
Zrusil jsem nahrazovani fontu a SO sice tiskne s horsim vysledkem, ale
zato korektne.

MZ

--
 Miroslav Zidek