mail v RH 7.1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Prosinec 26 21:49:31 CET 2001

Pokud nemate nainstalovany balicek imap, tak ho doinstalujte (vcetne
dependenci) RH na to ma nastroje, pripadne muzete s nizsi mirou komfortu
pouzit i obycejne rpm. To je jedina cesta. Pak spustte ntsysv a nacvakejte
si sluzby, ktere chcete poustet pri startu.
Pokud tam udelate hodne zmen, tak restartujete (nejjednodussi) pokud malo,
tak je rychlejsi zastavit/spustit zadane pres /etc/rc.d/init.d/ scripty.

Zdenek Mazanec