Fw: Kernel pro server

Liquid liquid na liquid.cz
Pátek Prosinec 28 15:27:42 CET 2001

----- Original Message -----
From: "David Tok" <theo na coolnet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, December 28, 2001 2:56 PM
Subject: Re: Fw: Kernel pro server

> On Fri, 28 Dec 2001, Liquid wrote:

> :A kdyz si zkompiluju svoje jadro, budu ho moci pote "apdejtovat" prez
> :up2date ?
>
> to asi ne :-( update jadra (stejna verze) se dela tak ze zmenite
> konfiguraci jadra - make menuconfig  (xconfig, pro masochisty config) a
> znovu prekompilujete - make dep modules modules_install bzImage install.

V tom pripade mi unika smysluplnost up2date. Ten funguje jen tehdy pokud
necham v systemu to jadro, ktere bylo instalovano z distribuce?

> [...]
> from alternate file  :  /usr/src/puvodni_jadro/.config)
> a znovu make dep ...
>

> doporucuji vam udrzovat strukturu adresare /usr/src tak, ze kazde jadro ma
> adresar napr linux-2.4.17 a linux je jenom symbolicky link na aktualni
> jadro.
>
> lrwxrwxrwx    1 root     root           12 Dec 22 07:44 linux ->
linux-2.4.17
> drwxr-xr-x   14 root     root          4096 Dec 22 07:45 linux-2.4.16
> drwxr-xr-x   14 root     root          4096 Dec 28 12:45 linux-2.4.17

Srdecne diky za dodatecne informace a omluvte mou zacatecnickou zvedavost a
nezkusenost.
Jeste jednou dekuji a pripojuji dotaz, hloupej, blbej debilni, ale ja to
potrebuju polopate. :-) Jak teda postupovat. Mam nechat jadro tak jak bude
nainstalovano z distribuce a potom ho updejtovat prez up2date, ci si udelat
svoje a to pokazde namahave updejtovat na novejsi verze? A druha cast veci
co me trapi a nerozumim ji, jak s tema modulama? Rozmodulovat, nebo maximum
potrebnych veci narvat do jadra?

Liquid