dial-in v RH7.2

Tomas Stehlik stehlik na oaza-net.cz
Pátek Prosinec 28 15:49:01 CET 2001

Dobrý den,

Mám pravděpodobně "studidní dotaz", ale přece jen. Potrebuji realizovat dialin z duvodu dalkove spravy serveru. Cetl jsem http://www.linuxdoc.org/HOWTO/ISP-Setup-RedHat-HOWTO-4.html#ss4.12, ale chci se zeptat zda to nejde v RH7.2 realizovat nejak elegantneji. Narazim, ze v linuxconfu je moznost vytvaret ppp usery. Chtel bych aby zaroven server prideloval dve staticke adresy - jednu server a jednu klient (mohou byt porad stejne).

No a ještě mozna jedna komplikace - mam nastaveno automaticke vytaceni pro klienty z tamni site pres ppp (nechci pouzivat diald). Neni to problem? Nepoperou se dva ppp demoni a jedno fyzicke zarizeni?

Diky za pomoc

Tomáš Stehlík