Fw: Kernel pro server

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pátek Prosinec 28 16:02:35 CET 2001

Zdravim,

Liquid wrote:
> Jak teda postupovat. Mam nechat jadro tak jak bude
> nainstalovano z distribuce a potom ho updejtovat prez up2date, ci si udelat
> svoje a to pokazde namahave updejtovat na novejsi verze? A druha cast veci
> co me trapi a nerozumim ji, jak s tema modulama? Rozmodulovat, nebo maximum
> potrebnych veci narvat do jadra?

Nesledoval jsem tento thread cely, ale na vyse uvedene otazky
bych odpovedel nasledovne:
-> pouzijte jadro z distribuce
Prekompilovavat jadro ma vyznam pouze pokud k tomu mate hodne padny
duvod (jako napr. kdyz jadro nepodporuje nejaky Vami pouzivany
hardware, nebo jej potrebujete minimalizovat).
Co se tyka modulu:
Modul se natahuje do pameti az kdyz je potreba.
Napr. na disku je nekolik stovek modulu, ale jadro
si natahne jen ty ktere potrebuje (typicky pro sitovou kartu, zvukovku,
radice, atd.)
Minimalizace jadra ma vyznam jen kdyz mate nedodstatek hw prostredku,
coz v dnestni dobe byva vyjimkou (nepredpokladam ze budete stavet
server na 486DX50 se 4 MB RAM pro stovky uzivatelu).

Navic jste psal ze jste zacatecnik....
Znam spoustu velmi podrocilych adminu, ale i ti si nekompiluji
(pokud k tomu nejsou ony padne duvody) vlastni jadra,
protoze cas straveny kompilaci nestoji za vysledek.

Ostatne existuje malo lidi, kteri umi upravit jadro lip
nez cele tymy, ktere pripravuji jadra do distibuci.

Pokud Vam mohu poradit, zapomente na kompilaci jadra,
usetrite si tak spoustu problemu.

Roman DAVID

P.S. pouzivat jadro z distribuce neni nic podradneho