MetaFAQ pro discuss na linux.cz

David Tok theo na coolnet.cz
Pátek Prosinec 28 16:48:16 CET 2001

Hezky den,

  omlouvam se, ze jsem MetaFAQ k discuss na linux.cz neposlal hned po
weekendu jak jsem predeslal v linux na linux.cz ale byl jsem nucen absolvovat
rodine navstevy a podobne zvrhlosti a k poradne praci jsem se dostal az
dnes.

Na zaklade nekolika pripominek jsem sepsal MetaFAQ pro diskusni skupinu
discuss na linux.cz, ktera by mela v podstate fungovat jako sberny kos pro
flamewar z linux na linux.cz, ve ktere vznikaji thready, ktere nejsou
nezajimave, ale rozhodne zajimaji jen nektere.
MetaFAQ by mela byt kopii MetaFAQ listu linux na linux.cz, se zmenou v
nekolika bodech:

Zaměření konference:
1) Diskuzní list discuss na linux.cz je zaměřen na diskusi o věcech přímo
    či nepřímo souvisejících s operačním systémem Linux.

5) Do konference je možno posílat zprávy, tykajicí se operačního systemu
    linux, softwaru, zahrnutého v distribucích Linuxu a produktů
    používaných pod Linuxem, popřípadě komentáře k věcem, lidem či
    událostem souvisejících přimo i nepřímo s Linuxem

6) vypustit

Pravidla slušného chování v Síti:
2)  vypustit
8)  V mailing lisu je povolena válka slov (flame-war).

...samozrejme zmena prislusnych formatu prihlasovacich adres. Zaverecnou
podobu bych ponechal na Vas, je bohuzel nemam s provozovanim konference
zadne zkusenosti, takze nedokazu posoudit vsechny dopady tohoto navrhu.
(hlavne ta flamewar)

Byl vznesem dotaz, zda budou vsichni ucastnici linux na linux.cz automaticky
pridani do discuss na linux.cz. Toto bych opet ponechal na Vas, osobne
doporucuji nutnost explicitniho prihlaseni.

Vec posledni, byl dotaz ne usenetovou branu... bohuzel neni v mych silach,
takze rozhodnuti o jejim pripadnem vytvoreni bych do tretice prenechal
Vam.

Mnoho stesti a zdaru v novem roce,

	David Tok