/dev pod MDK8.1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Prosinec 28 20:32:55 CET 2001

> O to se stara devfs. Tusim, ze to Linus prosazoval jako prehlednejsi
> variantu /dev ;). Pokud Vam to nejvyhovuje, nejlepsi je prekompilovat si
> vlastni jadro bez toho ;)

;-) Ano, je to tak. Byla snaha odstranit vsechna mozna /dev/*, ktera v
systemu nejsou a nikdy nebudou a nahradit milion souboru necim
prehlednejsim. Na prvni pohled to vypada silene, neprehledne, ale da se na
to zvyknout. Berte to stejne jako taje /proc.
Casem stejne nic jineho nebude..
Zdenek Mazanec

P.S. Nicmene se mi jeste nestalo, aby mi defvs udelal na MDK 8.*(1) spatny
link. Co mate za konfiguraci? Mozna by to stalo za nahlaseni.

(1) mam jen spatny pocit, nebo devfs neni _tak uplne_ zalezitost kernelu? Ta
vec se mi startuje i na kernelech 2.2.19 a tak nejak to chodi. Nicmene to
muze prace nejakeho compat- baliku, nezkoumal jsem to moc zblizka. Mam spis
za to, ze prave ty linky jsou jen z duvodu kompatibility...