Fw: Kernel pro server

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pátek Prosinec 28 20:41:47 CET 2001

> Zdravim,

> Nesledoval jsem tento thread cely, ale na vyse uvedene otazky
> bych odpovedel nasledovne:
> -> pouzijte jadro z distribuce
> Prekompilovavat jadro ma vyznam pouze pokud k tomu mate hodne padny
> duvod (jako napr. kdyz jadro nepodporuje nejaky Vami pouzivany
> hardware, nebo jej potrebujete minimalizovat).
> Co se tyka modulu:
> Modul se natahuje do pameti az kdyz je potreba.
> Napr. na disku je nekolik stovek modulu, ale jadro
> si natahne jen ty ktere potrebuje (typicky pro sitovou kartu, zvukovku,
> [...]

Zdravim

Dovolim si nesouhlasit. Ja jsem kompilaci jadra na serveru zvetsil celkem
solidne vykon. Krom toho na serveru muze mit kompilace i dalsi vyhody -
treba bezny hardlimit pro maximalni pocet otevrenych souboru, ktery je
nastaven v jadre, je pro hodne zatizeny webovy nebo databazovy server
nedostacujici. Krom toho kompilaci si muzeme pomoci ruznych patchu pridat
vlastnosti, ktere bezna jadra nemaji - treba Trustees pro zabezpeceni,......

Faktem je, ze pro mene zatizene servery, kde nepotrebujeme nic specialniho
je default jadro naprosto v pohode.

S pozdravem

Pavel Rauš

cpan.cz - Portál pouze o Perlu