RH 7.2 CZ - kdy bude

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Pátek Prosinec 28 23:32:38 CET 2001

Již ani pořádně nevím jak se mi to vlastně povedlo, ale hodně dlouho mám
přepínání klávesnice v KDE nastaveno na klávesu "Win" a jsem naprosto
spokojený... Pro Xserver se mi nyní klávesa "Win" tváří jako "Super_L" a
jako takovou mi ji dovolí použít coby klávesovou zkratku. Jen jsem ještě
nestihl přejít na XFree-4.1, takže mi zatím nezbývá než doufat, že se mi
tam přepínání v KDE podaří nastavit stejně...

Slávek.