OT petice za svobodu projevu

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Pátek Prosinec 28 23:42:16 CET 2001

 JC> Pokud se petice stavi za clena teto neofasisticke organizace, je
 JC> spojovani ZCELA NAMISTE

Takze pokud obvini nejakeho nacka ze sireni kryptografie v zemi kde je
mimo zakon, budete nadsene mavat mavatkem, protoze to je nacek?

 JC> Pokud nekdo bude rikat, ze krast sw je v poradku, nebude se mi to
 JC> libit, ale s vyvrazdovanim lidi to (krome zmineneho paragrafu) ma
 JC> spolecneho jen malo. Domnivam se ze organy cinne v trestnim rizeni
 JC> tomto pripade znaji spravnou miru.

Pokud svoboda vyjadrovani, tak absolutni. Nebo vy snad mate dukaz
jednoznacne dokazujici, ze vas svetovy nazor je ten jediny pravy a
vsechny ostatni je treba potlacovat nasilim?

Petr

... Pratele prichazeji a odchazeji, nepratel pribyva.