root na lvm

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Prosinec 29 18:38:52 CET 2001

On Fri, Dec 28, 2001 at 08:13:56AM +0100, Petr Cerny wrote:
> Snazim se dostat rootfs na lvm structuru. Delam to na RH72. chci se zeptat
> jestli to ma vubec smysl nebo jestli ztracim cas.
  Prijde na to. Pokud je hlavni pouziti takove, ze server je nejaky vykonny
databazovy stroj, je nejlepsi mit na 1 SCSI kanale rootf a na dalsich lvmka
a mit je namountovane do systemu.
  Totez ostatne plati pro jine serverove pouziti, proste na co potrebujes
a) hodne mista
b) velkou rychlost (stripping)
  A je to nejaka 1 (2,3) aplikace, ktere pouzivaji data v 1 adresari (napr.
/home/www /home/db2 /home/orcle ...)

  Hlavni vyhodou je, ze muzes v podstate zaroven pristupovat na data i na jine
casti systemu, neb je to oddelene od sebe.
  Pokud ale potrebujes na rootfs nejak opravdu _hoodne_ mista a uinstalovat se
k smrti vsema moznyma aplikacema...

> podporu do jadra jsem si pridal a do initrd jsem si pridal konfiguraku lvm.
> nicmene to stale nechce nabootovat. mam takovy pocit, ze jsem zaslechl neco
> o tom, ze to umi suse, ale v archivu jsem nic nenasel.
  Umi to v podstate jakakoliv distribuce, jen je zapotrebi ji prinutit.
  Je zapotrebi mit jadro ktere to umi a v initrd alespon cast lvm utilit, ktere
inicializuji svazek.

--
;   David "Dave" Jez,  Brno, South Moravia, Europe    ;