Linux a infra port?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Prosinec 29 19:12:51 CET 2001

On Sun, Dec 23, 2001 at 03:19:01PM +0100, trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:
> Dobrý den, zajímalo by me zda máte nekdo nejaké zkusenosti s rozchozenim
> infra portu na linuxu.Chtel bych komunikovat s telefonem Ericsson T39m a
> pocitacem a rozhoduju se mezi kabelem a infra portem.Co by jste mi
> poradily?S poydravem RT
  Kabel na mobilech je sice spolehlivejsi, nicmene se obcas obevuji problemy
s vykvedlavanim konektoru... infra je pohodlnejsi.
  Na linuxu infra funguje, ale asi nenajdes nejake aplikace pro synchronizaci
s mobilem, vymenou vizitek... Na palma jich par je ale na mobil asi ne.
  Jinak je tam udajne standardni modem, takze nejak 9600 by to komunikovat
mohlo. Ostatni viz thready o R320 a gmokii.

PS: nevi nekdo kde sehnat infra oko na board? Tez bych rad odzkousel irda na
svem ericsonovi, ale jsem liny si ho delat (navic s mou sikovnosti bych to
urcite invertoval blbe a odpalil bych desku :-)
  Diky, Dave.
--
;   David "Dave" Jez,  Brno, South Moravia, Europe    ;