AC97 + MSIK7T266

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Prosinec 29 21:26:23 CET 2001

On Sat, Dec 29, 2001 at 09:19:00PM +0100, Zdenek Pizl wrote:
> tim to nebylo, doslova jsem obslehl tvou konfiguraci
> (samozrejme se zamenou 686a za 8233) a furt to samy.
>
> Zajima me tahle radka v /var/log/messages :
>  ** Volodya kernel: snd: requested ports 0xe800-0xe8ff busy
>
> To vypada, ze se mi to tam s necim mlati ... Ale s cim? At
> koukam do /proc, jak chci, nic nevidim :(.
  Ja take ne :-(

  Jak startujes masinu? Nechces rebootovat, zkusit prenastavit BIOS? Nechat tam
treba jen podporu pro sound, nenastavovat interupty atak (ale to uz asi nema
SB support). Dat reset configuration data.
  Startujes lilem, nebo loadlinem? Pokud loadlinem a z windosu, dej stav nouze
se systemem DOS, jinak se stava ze widle mohou nechat hw v nekorektnim stavu.
  Jinak me toho uz moc nenapada... snad jen poohlednout se do zdrojaku pri
jake akci to vypisuje.

PS: Jestli si chces rozjet integrovanou zvukarnu, hod oko na
hardware.penguin.cz, prave jsem tam pripsal jak rozjet PC Speaker ;-)))

PPS: No nic, nebudu zly a prestavam provokovat, vypinam modem a jdu se podivat
do te ALSy, alespon cteni na dobrou noc :)
--
;   David "Dave" Jez,  Brno, South Moravia, Europe    ;