ext3 a pad disku.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Prosinec 29 22:49:13 CET 2001

On Sat, 29 Dec 2001, David Tok wrote:

> Chtel bych vyzvat ty, kterym se neco podobneho stalo at se mi ozvou na
> osobni email. Chtel bych zjistit, zda jsou tyto problemy pouze u ext3
> vzniklych pomoci tune2fs, nebo zda i mkfs v RH7.2 tyto problemy zpusobi,
> nebo zda se jedna primo o bug v jadre.

V posledni dobe jsem udelal dve ciste instalace RH7.2 s ext3 . Prvni bylo
Pentium 100 32MB RAM 1GB IDE disk. Jede uz 18dni bez problemu, je ale malo
zatizeny. Druha byla 486DX2 80 32MB RAM 2GB IDE disk. Nejdriv mi to v
novem kernelu nechelo vubec fungovat s radicem ISA po jeho vymene to
fungovat zacalo. Nicmene po instalaci etx3 zhruba vzdy druhy den jsem mel
rozsypany filesystem, nesmyslne soubory, delky, casy, pri ls /usr/bin to
hazelo  chybu pristupu mimo disk. Pri pate reinstalaci jsem dal ext2 a od
te doby (uptime 8dni) bez problemu. Vse default nastaveni pri instalaci RH7.2