iptables

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Neděle Prosinec 30 14:45:47 CET 2001

On Sun, Dec 30, 2001 at 12:44:45PM +0100, Pohodar wrote:
> Zdravim a hned uvodem se omlouvam za zcela trivialni dotaz.
> Pouziva RH7.2 a rad bych pouzil firewall script (pro iptables) z Linux
> Doc. project. Bohuzel jsem ale nenasel nazev souboru, do ktereho mam
> tento script "prepsat". Je tam pouze zmineno, ze by mel byt umisten
> nekde v /etc/rc.d/rc3 adresari, ale jak se ma jmenovat, nebo je to jedno?

Jednoduse jej spustite a pravidla si ulozite pomoci

/etc/rc.d/init.d/iptables save

To vam ulozi nastavena pravidla do /etc/sysconfig/iptables a stejnojmenna
sluzba vam je automaticky zavede pri startu.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467