Linux a infra port?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Prosinec 30 15:40:21 CET 2001

On Sun, Dec 30, 2001 at 03:09:35PM +0100, Roman DAVID wrote:

> Mam podobny problem.
> Obvolal jsem uz vsechny velko/malo obchody v Brne
> a nikdo to nevede.
> Posledni znamky vyskytu jsem nasel na
> http://www2.levi.cz/produkty/mb/irda.htm
> ovsem bylo mi sdeleno ze "nejsou a nebudou" :-(
> Pritom cena byla velmi prizniva...

Zalezi na tom k jakemu motherboardu. Podle me to ma kazdy
vyrobce jine. Pro ASUS to neni nejmensi problem sehnat. Ale externi
irda modul na seriovem portu me fungoval tak nejak lepe - na vetsi
vzdalenost. Nakonec stejne pouzivam kabel, protoze je to nejspolehlivejsi.

Spise bude problem sehnat case s okynkem. Tu jsem nasel v cele
CR jednu jedinou u Penty v CB, na objednavku. A nebo v pripade toho asusu
se da koupit cely takovy ten box do 5 1/2" mechaniky. Ten
obsahuje jak USB a audioporty, tak irda modul (provedeni delux). Zcela
zasadni potiz ale je, ze irda modul pul metru nad stolni deskou je uplne k
nicemu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.