Pripojeni WIN pocitace skrze squid

Trtúšek (home) trtusek na wo.cz
Neděle Prosinec 30 19:43:16 CET 2001

> Od: Slavek Banko [mailto:slavek.banko na quick.cz]
> 1. Máte nějaký důvod, aby výchozí brána byla 192.168.1.254?
>    Pokud ne, zrušte ji.

Je nejaky obecny duvod vyhybat se teto adrese?

Chystam se totiz doma ze stareho zeleza zprovoznit radoby-server pro dial-up
se stahovanim posty, DNS cachingem a squidem jako transparenti proxy. Pri
instalaci RH7.1cz jsem tam ponechal tuto vychozi branu, pricemz predpokladam
ze pro ni nastavim alias na ethernetovem rozhrani (do vnitrni site, jinak ma
192.168.1.1/8) a pak si na adrese brany provedu NATovani a routing pro
transparentni http proxy (priznam se, ze to jeste nemam rozmyslene do
detajlu a zkusenosti zadne).

Omlouvam se za neodpoved na puvodni dotaz.

Martin Trtusek