Proc bash pouziva cela cisla pri deleni?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pondělí Prosinec 31 15:24:23 CET 2001

On Mon, Dec 31, 2001 at 09:46:37AM +0100, Zdenek Svarc wrote:
> Kdyz necham "let promena=1/2", vrati se mi hodnota promene 0,
> ale ja spravne chci 0,5. Pritom bash umi pracovat i s desetinym
> cisly. Kde je problem, jak prinutit bash, aby mi vracel presny
> vysledek? Dik za stupidni odpoved na stupidni otazku :-)
>        Zd

Bash umí pracovat s desetinnými čísly? Nějaký příklad by nebyl?
Zatím podobné případy řeším přes jiné interpretry (awk,perl)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz