Problem s named pipe

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Pondělí Prosinec 31 11:33:26 CET 2001

Stepan Roh wrote:

 > Tak to je velmi zvlastni, nebot man bzip2 tvrdi:
 >
 >        If no file names  are  specified,  bzip2  compresses  from
 >        standard  input  to  standard output.  In this case, bzip2
 >        will decline to write compressed output to a terminal,  as
 >        this  would  be  entirely  incomprehensible  and therefore
 >        pointless.

Ooops, tohle jsem nějak přehlédl. Nějak jsem se zaměřil jen na parametry
a tam je u -c napsáno, že komprimuje na standartní výstup, ale o vstupu nic.
Vezmu si s toho poučení a příště si to přečtu pořádně :-)

Díky za pomoc

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na worldonline.cz