386 jako univarsalni PC

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Únor 1 09:42:04 CET 2001

> Co treba vykopat z nejakeho podobneho srotu radic disku. Vypnout na tom
> radice, aby zustali jen porty?

Hmm, akorat na tech radicich byl pro seriove porty cip 8250, ktery nemel 16
bit FIFO, coz je IMHO napriklad pro modem 56kb nutnost. Eech, vy vlastne
mate 386, kde jsou radice a porty stejne na karte s 8250...

> Moznost c. 2 naucte se pracovat s paralernim portem
> Moznost c. 3 - pro elektrotechniky a nadsence - udelejte si vlastni kartu.
> Zapojeni ISA slotu je volne dostupne. Pak si k tomu udelate vlastni
software
> a je to :-)

Jo, tohle jsem delal a neni to vubec slozite. Staci na to dva obycejne LS
svaby, ktere delaji logiku vyberu adres. Pokud byste se do toho pustil, tak
se ozvete, zkusim Vam nakreslit nejake schema. Jinak ISA slot je bezvadne
popsan v jedne knizce od Grady - mate-li zajem kouknu se, jak se presne
jmenuje, uz si to nepamatuju.

Pouzit nejaky tichy disk, pripadne montovat vsechny zarizeni, ve kterych se
neco mota pres gumove krouzky, ktere tlumi vibrace prenasene na skrin.
Pokud jde o to, aby vam to nedelalo rambajz v pokoji, tak tohle spousta lidi
resi tak, ze ma takovy pocitac na zachode. Pokud tam netravite moc casu
ctenim brakove literatury, nemusel by vam ramusici pocitac moc vadit :-)

S pozdravem Zdenek Bohm